Azda najviac pocítite silu kvalitných firemných stránok počas obdobia recesie, kedy sa aj zákazníci začínajú správať ekonomicky, viac analyzovať trh a prehodnocovať investície. Ak ste do firemného webu správne investovali, budete v tomto období z neho profitovať.
Treba si uvedomiť niekoľko dôležitých faktov:
- Ak majú zákazníci váš web navštíviť musí byť ľahko dostupný, musí sa objavovať na často relevantné kľúčové slová v Googli či Sezname – siahnite po SEO (search engine optimalization)
- Aby vás zákazník identifikoval, vaše web stránky s vašou firmou, mali by byť v súlade s jednotným firemným štýlom (corporate design)
- Grafika síce predáva, ale ľudia sa po prvom zoznámení s grafikou dostávajú k textom, a to býva často kameň úrazu – pomôže vám copywriting
- Ak už máte zákazníka na svojom webe, nedovoľte mu aby odišiel, naopak, prinúťte ho ostať a vrátiť sa – ponúknite mu kvalitný obsah a možnosť zapojiť sa do života vašich stránok
Na to, aby ste svoje stránky dostatočne pripravili, myslite už v čase, kedy je krivka hospodárskeho cyklu na vrchole a vy máte prostriedky, ktoré môžete do firemnej prezentácie investovať. Potom, v čase recesie, keď všetci budú nariekať, aké je ťažké obdobie a začnú investovať do marketingu, vy budete o krok vpred a už budete zbierať ovocie!
Nenaleťte “odborníkom“, ktorí ponúkajú za jednorazový poplatok niekoľkých 100-eúr zaručený úspech! Ako SEO, tak budovanie vašej značky sú záležitosťou dlhodobou a nepretržitou.